Wednesday, June 8, 2011

რაც გინდათ ის დაარქვით :)

შენ – ჩემს ტელეფონში პირველ ნომრად შეყვანილი. 
დედა – ის, ვინც მეშინია, რომ არ დამიბერდეს. 
გზა – ის რაც მთელი ცხოვრება თითქოს ფეხქვეშ მაქვს, და მაინც ვეძებ. 
ყავა – დილის სინონიმია. 
სიყვარული – მატარებელი, რომელზეც მაგვიანდება და უნდა მივუსწრო. 
სამსახური – ქვიშის საათი, რომელის ჩამოცლასაც ყოველდღე იწყებ. 
მეგობარი – ადამიანი, რომელიც მეუბნება, რომ მარტო არა ვარ. 
დედამიწა – ბურთი, რომლზეც ყველა ვთამაშობთ. 
სარკე – ვისაც ვუყურებ ყოველდილით და არასდროს ველაპარაკები. 
მამა – ის, ვინც ჩენზე დიდი იქნება ყოველთვის. 
სახლი – ადგილი, სადაც როცა ვარ გაქცევა მინდა, და როცა არ ვარ დაბრუნება. 
ხალხი – ვინც ყოველთვის ერთად მოგროვილი წარმომიგიდგენია და სინამდვილეში ცალ-ცალკე ცხოვრობენ. 
გული – ის ადგილი, რომელიც ბავშვობიდან მაწუხებს. 
მოთმინება – როცა უზრდელი ბავშვი ნერვებს მიშლის, მშობელი კი იქვე დგას და თავს ვიკავებ. 
თოვლის პაპა – უკვდავი თოვლის კაცი, რომელიც ბავშვობაში ღმერთი მეგონა. 
პეპლების საჭერი – ის რაც არც ერთ ჩემს მეგობარს არ ჰქონდა არასდროს. 
მზე – რასაც პირველად ხატავენ ბავშვები. 
თოვლის გუნდა – ერთადერთი რაღაც, რომელსაც გესვრიან და არ გწყინს. 
ცხოვრება – ის, რასაც ყველა ჩემი უიღბლო ნაბიჯი შემიძლია დავაბრალო. 
ვიტრინა – ადგილი, საიდანაც ისეთი რაღაცეები ჩანს, რომლის საყიდლადაც ფული არასდროს არ მყოფნის. 
მონატრება – როდესაც ვეწევი და სიგარეტს ცალი მხარე ეწვება. 
სასწაული – ის, რაც არასდროს არ ხდება. 
ღმერთი – ის ვინც თუ ვთხოვ ყველაფერს მაპატიებს. 
ლექსიკონი –წიგნი, სადაც ამ ყველაფერს სხვანაირად მიხსნიან.

No comments: